Jan 1, 2017

Vánoční Víla 2016 pro Nicolu a Sakuru

Nicol a Sakura dostali dárky rovněž společně a k tomu ještě jeden, 
o který mají za úkol se dělit s celou bandou. Takže tady už jsou se svým dopisem.

Nechat Nicolu rozbalit dárek jako první byl ve skutečnosti taktický tah 
umožňující Sakuře čornout Soby a dělat jakoby nic.
Nicol: Dostal jsem hrneček a čaj.

Nicol: A kožený náramek s korálky.

Byl mu tedy zapůjčen jeden sob - jen k podržení.
Sakura: Já mám čelenky :)

 Tak tedy musel sob z vlasů ven.
Zrovna tahle se hned hodila a drží opravdu pěkně.

Sakura: A další ozdoby do vlasů.

Takže museli z vlasů i motýlci :)



Poslední přišel na řadu nádherně zdobený deníček se zámkem.

 A co vlastně je společný dárek? To jsem čuměla jak péro z gauče!
Je to totiž kulečník!

Nicol: Naučím tě hrát, když mi slíbíš, že se nepokusíš si ty tága narvat do vlasů.
Sakura: To nemůžu s jistotou slíbit... vrať soby a dohodneme se.

Přiznám se, že po kulečníku jsem se sháněla už v létě, jen jsem neměla štěstí na něj nikde narazit. 
Koncem prázdnin jsem lov vzdala a nakonec ho ti resinoví šťastlivci dostanou pod stromeček o.O

Jejich Vílou Vílou je Elea76.
Moc děkujeme i za ty ostatní.

1 comment:

  1. Není zač ,a to jsem moc ráda, že jste všichni spokojení a za kulečník obzvláště, protože jsem si nebyla jista jestli se tento dáreček bude hodit . Takže teď mě o to více těší, že se trefil do noty :D.

    ReplyDelete