Sep 4, 2016

Noha-chan a spol.

Vídám fota ostatních, jak mají spousty floating heads. Nemám žádnou beztělou hlavu. 
Marius se nepočítá, byť tedy floatí po aťasu, čeká na něj doma tělo a lakuje si zatím nehty.

Jak to tam tak přehrabuju, našla jsem nohu!
Mám místo hlav random floating limbs!
We have a solution for everything!
Seznamte se, Noha-chan :)

Je to highheel chodidélko od Impldoll. Nohy do podpatků mi přišly s Wendee.
Jsme ovšem banda vidláků a opravdu vysoké podpatky se u nás moc nenosí.
Chodidla byla tedy odsouzena k smrti při pokusech.

Zrovna na této jsem si odzkoušela vrtání dírek do uší.
A řezbařinu volnou rukou, evidentně.

Měla na sobě tyhle čtyři "nádherný", level Gobloch, puchejře! Aneb dávejte děti pozor, do čeho šlapete.
Puchejři původně patřili k Wendee, možná je jednou bude mít jako tetování (rozhodně ne jako řezbu).

A jelikož si to tu Noha odpracovala jako pokusný králíček, bude za odměnu (spíš za trest) zařazena do rodiny :) 
Dostane blushing, bacstory a bude vymalováno!

Pak jsem si vzpomněla, že doma krom ní vegetí v krabičce ještě spousta dalších končetin!
Začíná se mi tu líhnout gang!
A ta šedá tlapa tomu bude šéfovat, právě jsem rozhodla.
Je tu koneckonců nejdéle a nosila jsem jí na krku. Taky má odpracováno.

Šedá tlapa je tu vlastně už strašně dlouho. Ondá jsem objednávala z Bobobie myslím Sabii a Shi'n Drow měl 
zrovna zlomený prst na levačce. Drze jsem si nechala pravačku. Neb BBB je poslali samozřejmě v páru. 
Další čtyři tlapky jsou Angel of Dream. Ty pánské měla Sakurka a AoD poslalo ještě jedny kvůli uraženým prstům. 
Dámské jsem objednala pro Elenu... a ta s nima vypadá jako krtek :D Jsou to děsný lopaty.

Krom té handicapované to budou mít všechny prakticky zdarma, jen na té bez prstů jsem si odzkoušela "zženšťovací" mod, 
jímž se pyšní ty Sakurky zdravé ručky.

Je tu někde ještě Nohy sestra, jež se stala obětí testu "jakpa ten Implí resin asi žloutne" a polepená kouskem očohmoty se válela na poličce... A teď se někam zdejchla, ale já jí vyšťourám!

Taky byste se zdejchli, kdyby váš destined Boyfriend byl levej, kopyto a ještě celej den v lihu!

Jo. Louhuju tady kopyto a zakrytý to je, protože z toho zítra nechci vyndavat slepý a ožralý mouchy.

Musím uznat, Implí blushing se sundavá fakt ohavně. Drží a vydrží.
Snad to alespoň trochu povolí a půjde dolů, jinak se zecvoknu!
Harley Pařez bude určitě mnohem horší!

Na závěr nutno podotknout, že žádná z uťatých končetin není dílem tohoto tvora.
Výjimečně.
Ač mu to stejně asi budeme podsouvat :)
because, why not?

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment