Aug 26, 2016

Totaly owled it!

Jako vždy, hledám něco v exteráku a najdu něco úplně jiného, ale co už.
Ukázat svůj postup jsem chtěla stejně.
Zde tedy jest proměna stromu v sovu.

Hedwig k nám docestoval Jako Impldoll Harley.
Box opening nemám, matka byla u krabice první.
První fotka kterou s ním mám je s jeho budoucí sestřičkou Hermínou (Impldoll Cyril).


Ještě původní faceup. Roztomilý.

Takto vypadá Harleyí hlava bez faceupu.
Poslední chvilky před tím, než začala vřeštet vrtačka a šmirglit šmirgl.

A po ubroušení uší, jejich vyřezání čepelkou do tvaru pírek 
a ošmirglení nosánku do tvaru zobánku.

Šmirglem bylo třeba i objet kolem očí a na čele. Což není vidět. 
Neměnila jsem tvar očí, kvůli tomu se mi líbil, ale epoxy potřeboval
nějaký drsný povrch, aby se lépe chytil.

Tady už výsledek úmorné práce s Tamiya epoxy putty - smooth surface. 
Makat se musí rychle.
Naštěstí jsem měla přesnou představu, takže mi to i celkem šlo a vždy jsem si namíchala jen na jednu řadu pírek. 
Začínala jsem nejdál od oka a postupně "jela" k jejich okraji.
Před zaschnutím je epoxy putty šedozelené, po vytvrzení bílé.
Zlaté a bronz "čudliky" jsou z hodinek.

A faceup je hotov. Byl to trochu boj. 
Hlavně boj s mojí matkou, která nutně potřebovala sovu hnědou místo šedé. 
Toto je vlastně druhý pokus. Začal se mi taky víc líbit hnědý, ta šedá byla moc světlá, bledá.
Oči jsou vlastnoručně vyrobené... samá bublinka, takže se budou tvořit nové... někdy.

Most recent picture?
I'm on a horse :)
On the uglyest horse ever.

Hedwig a Hermínka budou spíš takové mod story na pokračování.
Přibudou nějaká ta kolečka a čudliky. Zatím k tomu nemám koule, ale jednou mi narostou.

pac a pusu
aleen











No comments:

Post a Comment