Aug 14, 2016

Itsuiyo and his adventurous saturday

Neb ho budeme muset zítra navalit zpátky majitelce, rozhodli jsme se ho dnes ještě potýrat, když už mám ten volný den. 
Jistě, mám tu i spousty jiné práce. Ale ta nechuť něco produktivního dělat! 

Dopoledne se mu o zábavu postarala Sabia, když na něj vytasila tarotové karty.
Je vlastně strašně jednoduché někomu vykládat a soustředit se, když dřepí jen metr od vás.
V jeden moment jsem však naprosto neprofesionálně vyprskla smíchy.
Kdo Kvičky dollies alespoň trochu zná, pochopí proč.

Sotva jsem všechno sklidila, šla jsem nakoupit a co nenajdu v domě při návratu! Matku!
Přejela stanici, aby se na nás podívala ještě před naším slavným odjezdem.
Itsu vyfasoval zmrzlinu... 
A já? Já chudinka malinká... jsem dostala prošlý sýr s ananasem a mandlema :D


A konečně jsme se dostali k tomu, abychom měšťáka donutili k výletu do zeleně.
Navíc jsem si mohla matku půjčit jako chytače a nosiče.
Počasí nás neskutečně trolilo. Chvilku to vypadalo, že budeme moknout.

Itsu u zdi, kde z nějakého důvodu chtěla Kvička předtím hledat zazděný jeptišky :D

Pak jsem ho chudáka nezaujatě kecly do trávy a trochu se chystaly, že začneme moknout.

A tady s andělem zodpovědným za jeho vytažení do přírody.
Pravděpodobně mu popisuje krásy každýho listu zvlášť, 
aby zajistil, že se Itsu bude opravdu těšit domů.
1

Sledují toho psa, co na nás zpozaplotu výhružně vrtěl ocasem.

Chudák Itsu snad nechytil žádné klíště. Po té minulé sobotě se neodvažují vyslovit slovo repelent nahlas. Nakonec jsme ho vytáhli ke klášterní hradbě jen kvůli čtyřem demipoužitelným fotkám :)

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment