Aug 15, 2016

BJD Kingdom meet 14. 8. 2016

Jsem včera nacpala Itsuiya do batohu, kam se k němu bezpečně vešel už jen Hedwig.
 Han se musel nosit na klíně.
Když mám přes rameno bágl od foťáku, zjistila jsem, že ani SD na něj posazené moc neváží.

Z autobusu jsme museli potom zamávat nějakému klukovi, protože nás o to vystupující pán požádal :D

SPOLEČNÉ FOTO
Erizu nás fotila, takže jak jí na to foto dostat?
Floating head na vařečce!
BTW z fota z úplně jiného srazu.

Posezení se konalo v Letenských sadech s pozadím z pozůstatků Prague Pride a pachové stopy z téže akce :)


Opět jsem zapomněla veškerá jména dollies... vlastně i lidí :)

Miluju, když jsou white skin dolls ještě white :)



Anemičítko zatím v klidu hajinká.
Ale hlad ji brzo vzbudil.
Anemička: Nepozval bys mě na večeři?
Han: Nemyslíš spíš na oběd?
Anemička: Ten já už si zařídím jinde.

Anemička: Už si slyšel o dobrovolném dárcovství krve.
Gabriel: Myslím, že je mi to jasné. Já jsem oběd?

Drew: Je ti jasné, že už se z té večeře nevymluvíš?
Han: Prosimtě, je malá. Kolik ta toho může vypít?

Později v čajovně :)
Han: nám stačí jeden čajový lístek dohromady, myslím.

Anemička: Já ho vlastně ani nepotřebuju, mě někdo slíbil večeři.
Han: Ok, tak do toho.

Anemička s chutí zakousla. Bohužel pozdě Han přišel na to, že kolik toho takový upírek sní, 
není vůbec úměrné tomu, jak malinkatý ten upírek je!
Čekal něco jako štípnutí od komára. Když už se čajovna začala slévat v pestrobarevné mžitky, 
sám se musel vyškubnout.
A nakonec to nejhorší vyležet, než by s sebou švihnul. 
Ani poté jeho chůze nebyla ta z nejjistějších. 
Na rázné odkráčení mohl zapomenout. Svět se moc točil :)
Jindy se vrací domů s pořádnou opicí, tentokrát to bylo trochu dobrodružnější.
Ale zase mohl bráchovi bez lhaní tvrdit, že je čistej :)
Žádný promile v tom zbytku krve.
Ze všeho se dokáže poandělsku naštěstí vyspat, nemusíte se o něj bát.

A nakonec. Pamatujete si, jak vás maminka jako děti v zimě vždycky nabalila spoustou hadrů 
a vy to nesnášeli? Tak to jste ještě houby zažili.
Takovou cibuli než byste oloupali, tak tutově brečíte :)
Ale zase, BEZPEČNOST NADEVŠE!

super srazík,
děkujeme Kvičce jako hlavnímu orgovi akce
a všem zůčastněným za zábavu, včetně filmové debaty :D

pac a pusu
aleen

1 comment:

  1. Tohle je oficiálně nejlepší fotomontáž ever..xD

    ReplyDelete