Aug 23, 2016

trollolol song

Vyrazila jsem s Damienkem nafotit měsíční výzvu.
Cosplayili jsme troll doll.
Určitě jste nějakou jako malí taky měli.

Byla jsem naprosto nepřipravena na to, kolika komárům budu chutnat, 
přestože jsem použila repelent.
Evidentně jsem zapomněla, jak konkrétně daleko všechno tady je, 
dopajdat tam bylo zrovna dnes docela náročné :)

Alespoň jsem zase okusila krás zdejších rybníčků.
Hodně krásy jsem si odnesla i v botách.

Však i s holou prdelí,,
může život býti veselý.

Hambatý trolík.

Úplně dokonale trollí jeskyně. Odvodňovací džury v nějaké rozpadlé stavbě.

Táhnul z nich chlad, až jsem se bála, aby nevylezlo nějaké malé zvířátko a nerozhodlo se nás pozřít.
Naštěstí nic. Nic než komáři, co se zuřivě snažili pozřít mě.

A našli jsme píchavku :D

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment