Aug 8, 2016

Better than expected

Nechtělo se mi s Kachlí tahat k mámě včera večer.
Dnes ráno mě už v sedm vydloubla z postele, kde teda vězíme :)

Musím uznat, že jsme jí trochu oprděly a nejdřív poklidily a odlakovaly si nehty.
Vyškubla mi jí z rukou, nedostala jsem ani kafe a šla si s ní hrát ven.
Takže tady máte Karlu vesele lezoucí po vrbě na dvorku.


A nakonec matka zhodnotila, že nemá žádné šperky. Tedy nahrábla ve své šperkovnici 
(bezedné jámě) hrst a vrazila jí to do rukou. Já jsem taky vyfasovala hrst a mohly jsme jet dom.

Původně ji chtěla vyfotit s morčátky, ale na morčátka byl hic a fofit si jí, 
jak krmí slepice už mámě připadalo moc vesnický :D

*_*
Itsu zatím trpěnlivě čeká, až mu vyluxuju na jeho flíčku, aby měl kde spát.
Má se tu "skoro jak doma", trvalý přísun kávy, vody a jídla zajištěn. 
Navíc u nás se může v botech i na gauč.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment