Aug 9, 2016

Pokerface

Itsu už se tu trochu oklepal z prvotního šoku, tak jsme ho začali seznamovat s více členy domácnosti.
Han si ho vzal pod své ochranné křídlo. Jasně. Pod ochranným křídlem smrťákovým, skvělej flek.

Aby se nenudil, vytáhl se stůl, přivalila Wendee, Elena a Sakura, vrazili mu do ruky karty a šlo se na věc.
Nicol je kvůli svým schopnostem z podobných aktivit vyloučen a Sabia na ně hází bobek. Maria z dnešního karetního dopoledne vylučuje jeho bezhlavost... doslovná (a tím aleen došla SDéčka).

Itsu je ovšem chudák a nic tady nejde podle jeho představ :)

Itsuiyo: Takže, poker?
Han: S tím tady moc nepochodíš.
Elena: Nikdo z nás to neumí hrát :(

Itsuiyo: Vy jste teda vážně materiál.
Elena: Nekoukej tak! Han se nás nikdy neobtěžoval to učit.
Han: Snaha byla!
Sakura: Jednou jedinkrát :(
Wendee: Soooo... prší, maybe?

Itsuiyo: Prší? Vážně???
Wendee: Jasně. Strip-prší. Prvníček svlíká posledníčka. 
Míchej!

Itsuiyo: Strip-prší jsem teda ještě nikdy nehrál.
Han: *povzdech* No to já už mockrát.

Itsuiyo: ???
Han: Co se divíš, už tu zevluju nějaký ten pátek.


Itsuiyo: Nechceš se teda ještě jít přioblíct?
Wendee: Na co? Kvůli čtyřem amatérům jsem si ani nemusela brát spodky?

Itsuiyo: *snad to nějak přežiju, pokerface mě musí zachránit*
Elena: A kdo bude švindlovat, dostane pár facek přes tu jeho smrťáckou držku :)
Han: :( Zrovna jsem se k tomu chystal.

*°* O NĚKOLIK KOL POZDĚJI *°*

Wendee: Skončeme to, dámy, chce se mi na záchod a je mi hic.
Han: Brzdi, sněhuláku. Ještě mi tady slečna navalí moje triko.
Elena: *šept* Které je vlastně moje.
Sakura: Přesně to se nejspíš stane.
Itsuiyo: *Dobře, že jsem si všechny ty náramky ráno vzal.*

A všichni to přežili. Sakura se opět přesvědčuje, že nemá štěstí a žádný pokerface. Wendee si pohladila ego a Han s Elenou mají spíš Jokerface než cokoli jinýho, jež jim ale není moc platnej.

Vidíš, Kvičko. Jsme na něj něžní a hodní. Dokonce mu ty cetky i vrátíme.

pac a pusu
aleen


2 comments:

  1. Akorát jsem dneska chtěla psát, jak se tam má. Začíná mi tu normálně i chybět..xD
    A jsem ráda, že se tam baví....v rámci možností...xDDD

    ReplyDelete