Aug 10, 2016

100% wig material

Bohužel u mě bývají středy všeobecně nabouchnuté vším možným. 
Plán, že se Itsu podívá do Chotěšova, padl. 

Myslela jsem si totiž, že se zase pustím do faceů a naštěstí mě napadlo juknout se filtru v masce na životnost :D 
Divím se, že mě nezabil už Hedvíkův ksicht. 
Ovšem cestu do Plzně jsem si mohla rovnou ušetřit, protože nacvakávací filtry už nemají :( No nic. 
Budeme muset sehnat nějakou lepší. Což by po X letech nebylo úplně od věci.

Situaci zachránila zdejší galanterka, která mě nemilosrdně vcucla. Doprodávali zbytky přízí. Nakonec se v celé té bedýnce našly velmi použitelné kousky pro Karličku.

Zelenofialová s modrou. Yes! Fialovožlutomodrooranžovo šílená kombinace? Yes yes!
Úplně šílená kombinace? Hell yeah!

Ta "demi-sane" vypadající klubka jsou Fiona od Vlniky. "Insane" klubko je Istra od téže společnosti.
Uvidíme, co s ní udělá počesání. Zatím musíme přemotat na menší klubka, než se začne wheftit.

Itsu má správné rozpětí a pobyt si musí trochu odpracovat, ne?
(BTW se rozhodně nenadře tak jako MeiJun kdysi).
Armand se nachomejtl spíš ze zvědavosti než snahy se nějak přičinit.

Itsuiyo: Přísahám, že kdybych tu měl zůstat ještě další týden, dojdu se do blázince nahlásit sám.
Ráno jsem málem vyšlápl nějakého elfa, sova na chodbě spravovala hodiny a v kuchyni seděla u stolu obrovská myš. 
Ty taky domů přineseš, co vidíš, že jo.
Armand: A kde bys byl, nebýt podobně měkkosrdcatýho případu jménem Meimei?

Itsuiyo: Sakra!
Karlička: Armande! Smrtelně vážně?!
Armand: Co? Nemám snad pravdu?

Chudák Itsu. Amy si doma na nějaký společenský takt nehraje.

A ještě jedna bonusová

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment