Aug 14, 2016

This isn't our average early morning

This is Fucking advanced early morning!

Itsu dnes pochopil, jaké to je vstávat na BJD sraz když jste přespolní.

Představte si, jak si klidně hajinkáte ve vyhřáté postýlce.
(Doslova, přes nohy měl ještě před chvilkou stočenou micinku)

Když v tom najednou.... vám někdo záškodnicky rožne lampičku do ksichtu.
Armand: Vstávej, lemro! Už se balíme.

Itsu v první chvíli nevěděl, která bije.
Armand: No co? Už je ráno.
Itsuiyo: A kde? ... Nad Čínou?

Itsuiyo: Cože?! Tři čtvrtě na PĚT?!

Itsuiyo: Fuck it! Nepřipadá v úvahu!
Armand: Nezdržuj. Nejsi ani obutej a musíme ti ještě urvat hlavu.

Itsuiyo: To jste mi nemohli prostě milosrdně urvat hlavu ve spánku?! 

Armand: Já to navrhoval, ale copak mě tady někdo poslouchá?

Itsuiyo: Ty ses na tohle hodně těšil, co?
Armand: Si piš!

*-*-.-*-*
Než jsme se vykýblovali a aleen se mohla dostat k tomu trhání hlav, stihlo vyjít slunce. 
Kočka chytla běžný záchvat kočičího amoku a lítala hore po gauči jako prdlá.
Tím samozřejmě shodila potah a pak si v něm ještě začala dělat hnízdo.
Jejím plánem očividně jest si Itsuiya nechat.
Itsu? Jakej Itsu.
Tady nikdo takovej není.

Nic naplat. Musím ho zachránit a ... no, pokusit se ho alespoň trochu odchlupatit.
Za chvílu vyrážímě. Vlastně za víc jak hoďku, ale venku už je krásně.

A na chvíli se tu měl úplně jako doma! Seděl na gauči s bezhlavým tělem :D
Itsuiyo: Jo, jo. Strašlivě vtipný.

Z báglu se vystěhoval Marius a Itsu se mohl zabydlet.
Teď mi někdo prozraďte, kde mám batůžek na foťák.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment