Aug 11, 2016

Email issues

Itsu zjistil, že aleen se stále nepřihlásila na BJD Kingdom letní sraz a začalo ho to děsit. Rozhodl se vzít osud do vlastních rukou. Ale z čeho napsat, když s sebou nemá ani klíče od baráku natož noťas? Jsou tu vlastně v rodině jen dva, Zoenčin růžový a Myšky netbook. Jak si SD poradí s něčím tak malinkatým?

Itsuiyo: Můžeš u toho alespoň přestat mlaskat? Snažím se soustředit.

Morgana: Dobře. Budu místo toho velmi hlasitě vrnět.
Itsuiyo: Všechno lepší než to nechutné mlaskání.

Itsuiyo: Ale upřímně, Meiův flip phone je větší než tohle.
Mouse: To je taky jen netbook a mým potřebám naprosto vyhovuje.

Itsuiyo: Já ti to neupírám, ale nenapíšu ani čárku... snad ani nehtem malíčku.
Mouse: A mám to tedy napsat za tebe? Můj zbytek prstů na to stačí :) 

Karlička: Hej, hej! Sestro, dej mu to párátko.
Mouse: A ty ho máš vlastně na co?
Karlička: Odškr- 
Itsuiyo: Ne! Mlč! Já to nechci vědět, jen mi ho podej.

Itsuiyo: *nádech* To se poddá. Hlavně, že funguje.

Itsuiyo: Neee :( Vydloubnul jsem P!.. Kam asi spadlo?

No. Nečekej, že to ho micinka pomůže hledat.
Život je krutý :D

pac a pusu
aleen


No comments:

Post a Comment