Oct 16, 2015

another layer of MSD onion is done

   Už jenom dvě vrstvy a hotovo. Cibule hadr! Člověk by brečel a to ani neloupe, ale vrství :)

   Pořád se to zdržuje. Když mě nespolkne práce, spolknou mě známí, případně les. Les nás dneska i přes mé navigační schopnosti ani nechtěl vyplivnout! Nakonec jsme i něco našli, doufejme, že je to jedlé. S naprostou jistotou poznám jen bedlu :)

   Konečně ale Augusto mohl svléknout lahev a já ho nasoukala do tuniky. Vyfotila. Ale něco je špatně!
vrtalo mi to hlavou dobrou minutu, přitom by i blbec uhodl hned :)

Elena: Přísahám, že jsem ty rukávy měřila správně, jak to že jsou tak dlouhý?
Augusto: No schválně, jestli na to přijdeš.

Elena: FUJ do řiti! Mě se zdálo, že se po mě před chvilkou něco sápalo.
Tady máš nakonec radost, když zjistíš, že po tobě leze jen pavouk.
Augusto: Mohla bys jim ušetřit cestu a podat mi je?

all errors undone


Na záda už není tak záživný pohled.
Kdyby se vám zdálo, že mi utíká ze záběru, tak nezdá. Asi si chvátá pro párátko.
 Assassin totiž má správně pózovat se zbraní v ruce a on tu nic jiného nemá.

   No a teď vážně. Už jste někdy přesvědčovali stát rovně někoho, kdo má jednu nohu kratší? Nemyslím jen o chlup, ale o tři chlupy chlupy s medvěda a jeden z hrabáče kapského. Peklo!

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment