Oct 21, 2015

morybundus!

   Přesně ten jsem o víkendu chytla. V pondělí jsem dotáhla domů s tím, že to o volnu vylečím. Ne že by se tak úplně povedlo. I přes tento handicap jsem se obklopena kapesníčky přemluvila k nějaké té aktivitě :) Prostě musím! Kdyby tu Augusto musel zůstat vážně až do Vánoc, zdejší žárlík (čti Armand) by z toho lezl po zdi. Jakože už teď k tomu má slušně nakročeno.

   A krom toho morybundu, neb neštěstí chodí vždycky po třech: V úterý odešel kabel k foťáku a večer mi padla z police zlatá barvička a urazilo se jí zavírání. Kabel jsem naštěstí hned objednala a barvu sebrala do náhradního kelímku včas, ale i tak *facepalm* 

   Tak a teď už kam daleko jsme to dotáhli?
Augusto a již známý manekým, flaška sake :)
Vím, vím. Flash picture is flashy *sigh*
moc tmy moc brzo.

   Na sobě má zatím stále provizorní tuniku s kápí, aby mu připadalo, že alespoň něco má. A vůbec se za to nestydí. It's called fashion, bitch, look it up!

   Vrchní tunika už zbývá jen z fáze přejetého zviřátka podšít a sešít švy. Ještě jednou jí objedeme zlatem a je to. Pás jsem někde odložila, ale je. Kápě se teprve rodí a schne... na jiné flašce od chlastu, jak jinak :) Čeká nás nejpracnější blbinka, tedy složit XY částí ramene pláště. Už mě jímá hrůza.


Zpátky k dílu!
pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment