Oct 2, 2015

time to enslave them ALL *evil laugh*

   Zjistlilo se, že Rolničce by se více líbila róba v originální nekaštanovitě kaštanové barvě. Odhlasovaná sice byla ta úplně nejsvětlejší, ale nu což, ještě není pozdě obrátit. Tentokrát tedy musí šít každý, kdo má ruce, jinak tu bude Augusto strašit až do Vánoc. Ráno jsme s Elenou střihly a vyžehlily. Teď otroci makejte!

Nicol: Sleduj, jak si k tomu Hedwig přišije rukávy.
Wendee: Zatím dobrý, ne?
Hedwig: Hušuj! Jde mi to líp, než jsem čekal.
Zoe: Jo! Je zvyklý na šroubovák a najednou mu vrazíte do ruky jehlu.
Augusto: Netvrdil mi někdo posledně, že jsem na tohle levej?
Elena: Ano. Zoufalé situace si žádají zoufalých činů, tak koukej stehovat.

   Máme nastehováno, tak můžeme zase všechno pozlatit. Jdu si na to sehnat Puňťu, ten mi to zmaluje stereo :)

pac a pusu
aleen


No comments:

Post a Comment