Aug 15, 2015

day succesfully wasted

   Na to, kolik jsem měla na dnešek plánů :) Nu což, není každý den posvícení. Dopoledne jsem strávila nakupováním a honbou za listovou pilou. Ráno sice vypadalo nadějně, ale odpoledne už bylo stejně horko. Naprosto vyplivnutá jsem dojela domů a protože mamka i tentokrát poslala dárky, pustily jsme se s Myškou do trochy blbuvzdorné práce.

   Nakonec jsem sundala ze skříně polystyrenový kus, z něhož jsem se chystala tvořit už dávno. Stihla jsem ho jen trochu ohlodat do tvaru "jakože odpočívadla"? Uvidíme, co z něj nakonec bude. Myši se líbí.
   Při sundavání polystyrenu na mě vypadl ústřižek látky. Na vás taky něco takhle vypadne a vy se tak ptáte, kde se to tam vzalo? Tady se to stává denně. Tenhle ústřižek jsem dostala kdysi dávno s objednávkou z Bargella. Nicméně ústřižek je oficiálně schválen Myší jako její budoucí polštář. Ehm, až se vyžehlí.
   Z mušlí a perleti musím Mirce stvořit náramek a přívěšky, protože od ní taky každou chvíli něco dostanu. Obě totiž máme slabost pro cetky. Přívěšek na řetízku byl rozbitý, ale povedlo se mi to zakamuflovat, takže ho taky nakonec dostane :)

   Aby dolls nepřišly tak úplně zkrátka, vznikl náramek a dva řetízky.

   Ještě nevíme, kdo který dostane. Jednoduše jsme pracovaly s tím, co jsme dostaly.

   A nakonec budoucí rámečky na fotky pro Hana a Elenu. 

   Potřebují ještě doladit a slepit. Korálky mají fungovat jako podpěry, ale rády odcházejí pryč... a samozřejmě by se do nich hodily nějaké ty fotky...

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment