Aug 24, 2015

Simsala bum! Gipsum!

   Došla jsem si koupit tmel stylem: "Potřebovala bych sádru, ale takovou tu instantní. V kyblíčku." Fichtl starší už má bohaté zkušenosti s celou naší rodinou. Zatímco jeho syn pozvedl obočí, děda kývl a hned mi to podal. Ano. Den, kdy aleen zjistila, že instantní sádra se jmenuje šlehaný tmel! 
   A šla jsem si šlehnout... tmel na strop.

Damien, Toya, Jinx a Fae
Čekala na mě tato banda. Ne pomocníků! Ručičky už jim šly dozadu rovnou, Spíše je zaujalo podkroví jako takové, neb se tam v budoucnu už asi nepodívají. 

Jinx: Já zůstanu, potřebuješ odborné rady. Než ti propadne soused škvírou na hlavu.

Jinx: Rada číslo jedna. Tohle není jen na otevření kbelíku! Normální lidé tmel nanášejí špachtlí.

   Ale nám nenormálním to jde prsty líp. Ještě jednou to zítra přemáznu a je to. Mezitím se v druhém koutě odehrával hon na pavouky. Kdo by to byl řekl, že tu bude tolik pavučin. Přísahám, vymetla jsem je už minulý týden.

Toya: Určitě zalezl sem. Budeme mít domácího mazlíčka!
Damien: Nevím, jestli se těším.
Fae: Nemusíš, já tam nic nevidím.

   Nuž, když může mít Chiquita krysu, proč ne. Tady žije hafec pavouků a jakmile podkroví zastřešíme, nejspíš se jich tam nastěhuje ještě víc. Cítím s Damienem. Taky nevím, jestli se na to těším.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment