Aug 27, 2015

i feel so blue!

   Zavrhla jsem všechny ostatní práce a rovnou si šla vyzkoušet šmoulí džus na strop. Jenže znáte to. Říkáte si, obarvím ještě kousek a ještě kousek a najednou bác, půl stropu je na modro. Zkušební kousek level: aleen  :)

   Nakonec jsem to dotáhla na skoro celý strop. Chybí mi už jen kousek nad počítačem a nad běhnou. To je zítra otázka hodiny. Achjo. Jedna ze zapatlaných prasklin je pořád tak výrazná. Možná tam nakonec místo mraku namaluju čáru s tím, že nad domkem zrovna proletělo letadlo. Až budou sousedi luxovat, bude iluze i se zvukovým efektem! To by šlo, ne?

   Sorry. Dnes žádné dolls, všichni jsou raději zalezlí. Ne že bych s tou barvou moc cákala, ani nejsem nijak zvlášť špinavá... Kecám! Mám modrou i mezi zubama! Ale výsledek se mi líbí. Lepší, než kdyby to bylo jednolité. Jen lustr je v tom šílený!

   Jako borec nakonec. Kočka si opravdu užívala malířského igelitu. Válela se v něm a kritickým okem hodnotila mou práci.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment