Aug 26, 2015

Smurf yourselves, the smurf is comming!

   Rozhodli jsme se namíchat si trochu modrého z nebe, aby bylo co dát na strop, než začneme kutit. Kromě odborníka na modrou jsem přizvala dva odborníky na míchání. A správně tušíte, že se mi tu obrovskou kovovou věc Chiquitě nepovedlo sebrat.

Chiquita: No míchej míchej. Máš ve vanilce hrudky a já už tam chci nalít tu pixlu barvy.
Aiwa: Nechceš to tam nalít celý, že ne?
Augusto: Mám závažnejší otázku. Ta věc, co má kolem krku, to je nějaká obdoba elfího brnění, či co?

Chiquita: Přesně tak! A je to tradiční elfí zbroj, kterou nosíme výhradně do boje a když si doma malujeme stropy.
Augusto: A assassiny bude někdo kritizovat za "extravagantní" vzhled?! 
Aiwa: Ježkova noho. Snad si jí to nesežral?
   S Chiq se musí opatrně. Chytí se, čeho může a nachytá kohokoli na čem může! Nakonec jsme společnými silami začali přilévat barvu a tvořit psychedelické obrazce.
   Kdybych nakonec měla nad domkem takovéhle nebe, to by teprve bylo něco... akorát by to možná citlivějším jedincům způsobovalo epileptické a různé další záchvaty všeličehos. Takže radši ne. Mícháme dál.

Chiquita: Pořád je to málo modré. Musíme  přitvrdit!
Augusto: Je třeba zakročit.
Aiwa: Souhlas.

DISCLAIMER: No Smurfs were hurt to make this color happen.
Chiquita: Hezká, ale pořád se mi zdá nějaká málo modrá. Kde mám barvu?

   Barvu vzal Augusto a pak spolu s Aiwou vzali kramle. Nic lepšího udělat nemohli. Mě se naopak šmoulí modř zdá být až moc modř. Bohatě postačí.

   Když jsem opět vylezla na schůdky, abych si barvu v koutě vyskoušela, při bližším ohledání stropu jsem našla další dvě praskliny. Malování se odkládá, jde se (-_-) už zase (-___-) zamazávat. Do toho přišel kamarád na kávu. Přinesl z kuchyně hrnky, když už jsem měla otevřený kelímek tmelu v ruce a usilovně mazala. Slyšela jsem jen překvapené lapnutí po dechu a pak, "Proč, proboha, patláš ten jogurt na strop?!" Ještěže mi nehodil kafe na zem!
   Samozřejmě! Nová osvědčená technika na praskliny. Jogurtem se na ně musí :)
   
   Škoda. Nestihla jsem si tak ozkoušet barvu, když jsem musela čekat, až jogurt ztvrdne.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment