Aug 12, 2015

treasure box

   To takhle jedete nevinně k rodičům na návštěvu a zpátky si vezete tohle :) 
a většinu z toho nakonec stejně dostanou resini.

   Mamka si totiž na BJD vždy vzpomene a loví všemožné cetky a ozdoby, které by se pro ně daly rozebrat a použít. Tentokrát byly vrcholem její honby za pokladem dárky pro Sakuru. Vážně se jí zadařilo. Hle!
   Miniaturní parfém nakonec není dostatečně miniaturní, ale přijatelně voní. Sakurky touha po všemožných ozdobách a sponách na obi je v rodině celkem známá :) Na fotkách naštěstí není vidět, ale bílý "lak" na obou sponách je už trochu zašlý a má na sobě drobounké černé tečky. Zatím netuším, čím se zkusit vypucovat.

   Původně spona do vlasů se ukázala příliš těžkou a velkou, je celá kovová. Ale jako hřeben výborná!
   Kdokoli s vlasy až na zem jistě ví, že dobrý hřeben je k nezaplacení. Navíc má zuby dost řídké, aby česání netahalo... a to je další důležitý nárok, který Sakura na hřebeny má.

   Brož s kamínky. Moc hezká, určitě najdeme i kimona a obi, ke kterým se bude hodit víc.

Vějířové brože jsou takové menší. Budou hezké k nějakému menšímu a ne tak načechranému kompletu.

Sakura: Takhle modré kimono by se mi líbilo moc!

   A já ho mám šít? Teď? Nepřipadá v úvahu. Možná na podzim. Dnes jsem se jen snažila tu znovu nastolit jakousi formu pořádku. Když zbytky regálů zmizly tam kam patří, myslela jsem, že konečně odklidím prádelní koš zpátky na chodbu. Ouha!


   Už je z něj oficiálně kočkoš! Překáží mi před okny neskutečně, ale kočka se z něj nehne, i kdyby se na něm měla usmažit! Musím číhat na příležitost. Někdy z něj přece slézt musí.

pac a pusu
aleen



No comments:

Post a Comment