Aug 17, 2015

what the furniture?

   Přišla jsem z práce domů s tím, že si jen na chvilku kecnu na gauč, odpočinu si a začnu tvořit. Omyl. Během vteřiny mi na klíně přistála kočka. A jak všichni víme, když kočička spinká, kočička se nebudí! Co mi tedy zbylo dělat. Dosáhla jsem jen na tužku, list papíru a polystyrenový proklad, co jsem si přinesla z práce. Při troše snahy jsem nakonec dosáhla na košíček se šitím a exacto nůž.

   Kočka stále hrála těžce komatózní, takže jsem si jakžtakž nakreslila nožky k Myšky -ehm- pohovce? Můžu tomu tak říkat? Začala jsem tedy "tesat" prototyp nožiček. můj chrnící handicap mi neumožnil je správně poměřit. Přijdou mi dost vysoké. Myška si samozřejmě ještě sednout nemůže. "Nožičky" by to nevydržely.


   V košíčku jsem nakonec objevila i připravený polštářek a plátek molitanu. Kočka stále spala, tak jsem připravila "matraci", ušila polštář a vycpala ho zbytkem molitanu. Došly mi možnosti. Na víc už jsem nedosáhla. Naštěstí se micinka rozhodla, že je ten pravý okamžik dostat hlad. Už jsem se začínala bát.


   Alespoň se můžete podívat, jaký že panel jsme to od Bargella dostaly.
 
pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment