Sep 23, 2015

bad hair day

   Hanovi ani slovo, ale nejdřív jsem si musela vyzkoušet, jestli vůbec ještě umím dělat paruky. Vylovila jsem zbytečky od Jitule a přepadla jsem Zoe. Ještě před prací dostala helmičku a pak už jen instalovala pramen po prameni. Lepidlu se dnes nechtělo moc schnout a já moc chvátala a několik pramenů se mi divně posunulo, takže to není tak úplně ono. Krom toho jsem zjistila, že nemáme dost modré na celou hlavu. Škoda. 

Augusto: Doufám, že teď alespoň skončí všechny ty narážky na to, jak skrz vlasy nic nevidím.
Zoe: Ale já skrz ty vlasy vidím dobře.

Zoe: Možná trochu modře, ale pořád lépe, než ty.
Augusto: No. Moc ti to nežeru :)

 Jenže večer jsme dojely vnitřek a potřebovaly uhladit ofinku, což šlo jedině takhle :) 
Augusto: Hehe. A teď?
Zoe: Mlč... a odveď mě někam, kde si můžu sednout a nic přitom neshodit.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment