Sep 19, 2015

hiding place under renovation

   Augusto se samozřejmě nenechá jen tak vysypat z rozdělané tuniky a před Elenou se raději zašil na půdu. Tam se právě tvoří trámky, aby se střecha měla o co opřít.

Augusto: Jen abys věděl, neschovávám se. Přišel jsem si sem číst v herbáři.
Han: Tak to si přichvátni, mám je tu jen jako zatěžkávadlo.

Augusto: OK. Hele. Co je to támhle v koutě?
Han: Strop. To jsem tam připleskl jen tak cvičně, abych věděl, jestli to lepidlo správně mícháme.

Augusto: ale to už se tady nebudu moct postavit. I teď to mám jen tak tak.
Han: Neprovokuj někoho, kdo tu musí půl dne lézt po čtyřech!

   A k tomu chudinka ještě ani nemá paruku. Jakmile se na ty jeho vlasy jen podívám, otočí se mi ruce dozadu. Teď nám tu z půdy do všech stran čučí svorky a velká část knihovny. Vlastně číháme, až to uschne a zda se "jakostrop" neodloupne.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment