Sep 2, 2015

Wet what?!

   To si takhle spíte po noční směně a najednou mňoukání. Trochu to s váma škubne, převalíte se a spíte dál? Omyl. Mňoukání pokračuje a za minutu přijde skákání po obličeji. Fajn tedy! Máš hlad? Nasypete žrádlo. Obtěžování pokračuje. To si jako nutně potřebuješ hrát zrovna teď?!
   Co by člověk pro zvířátko neudělal. Vstanete. Převlečete se. Vydolujete hopíky, míčky a peří zpod nábytku. A kočka se o vás dvakrát otře... odejde na parapet... a tam usne... WTF?!

   Zmůžu se jen sedět, ospale mžourat, občas zívnout. Možná nejsem ve stavu, kdy bych měla o čemkoli rozhodovat. Překreslit a upravit střih se mi povedlo i ve stavu totální hotovosti. Ale co teď.



   Rolnička Augustovi vybrala "assassinskou odrůdu" Wetlandský kaštan, což je tadlensto na obrázku:

   Nicméně dodala, cituji: Jenže pokud bzs chtěla chztnou barvu jako na fotce, tak bz ta "kaštanová" byla z mého pohledu taková.... vyblitá? Možná proto, se mi o hlup víc líbí herní šarlat, neb na mě působí hnědě :D 

   (A na příkladu si můžete povšimnout, jak jí, chudince, zlý Kéron zase přepnul klávesnici, hehe. To jen tak na okraj :) )

   Ale co my teď? Navíc požadavek zněl: najdi kaštanovější kaštanovou. Nesehnala jsem. Nesehnala jsem ani "tmavozlatou" bavlnu. Jenom Michael Miller měl jakousi... hořčici? No, posoudíte níže.



Zde jsou tedy naši kandidáti na ... už ne Wetlandskou kaštanovou, ale na Pražskýho Augusta. Rozbalit, jdem na to!


Číslo jedna jest stejná hnědá, ze které má kalhoty. Potenciální podšívka je světlejší halenkovina, taková příjemně ňuchňací. 
To se mi na Augusta tak nějak hodilo, jen jí neměli tmavou.
(Ale neznamená to, že jsme Scarovi ušily podšívku z žiletek, protože se to k němu hodilo, jasný!)

Kandidát číslo dvě je barva skoro jako z předlohy, jen úplně jiná (-__-) Jo. Já vím. 
Na fotce vypadá shodně, ve skutečnosti je víc béžová.
Podšívka už k ní zas tolik nesedí, protože je tmavší. Naštěstí případně nebude zas až tak vidět

A ještě jsme vyštrachaly kus bavlny, použitelný jak jako podšívka, tak vrchní materiál, pokud by si to Rolnička přála otočit a nakonec se rozhodla pro hodně světlou variantu. 

Já jsem oficiálně s rozumem v koncích, protože tomu prevítovi sluší všechno a rozhodnutí je tedy čistě na Rolničce. Házíme na ni veškerou zodpovědnost.

Elena: Tak já tedy mezitím došiju... TOHLE *sigh*

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment