Sep 24, 2015

Wig

   Ráno před prací jsme si se Zoe nastřídačku žehlily vlasy. Jednou já, jednou Zoe. Tak a teď už vím, že vlasy se nejdřív žehlí a pak teprve instalují na helmičku. Není to tak úplně ono. Na druhou stranu, že jsem paručky už cca 3 roky nedělala, mohlo to dopadnout mnohem hůř.

Augusto: Hana trefí, až to zjistí.
Zoe: A proto mu to taky nikdo neřekne, že.
Augusto: Tak hele, já nejsem žádná slepičí prdelka!

Han: Co prosím?! Nová paruka?!
Augusto: Ooops.
Zoe: Eh? Ne-e. Občas vytáhnu nějakou z těch co mám léta, aby se vyvětraly a tak.

Han: Aha. No tak se nenechte rušit, děcka.
Augusto: Bezostyšně lhát smrťákovi do ksichtu. Balls level; zombie.
 Zoe: Nic se nestalo :)

Augusto: Počkej! Kam jdeš.
Zoe: Za tohle? Za tohle teď půjdu určitě do pekla!

   Více škod jsem nestihla napáchat. Po práci jsem totiž v jednu chvilku byla na vanilkovokaktusové (ano, to opravdu existuje) zmrzlině a za chvíli už v Plzni s Rybou vybírala všemožné blbinky od rohožky po zásuvky. Málem mi i ujel poslední autobus dom! Náročné, toto :)

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment