Sep 28, 2015

icky sticky glitter sh*ts

   Mám za sebou pekelný  a dlouhý víkend. Když tři dny čučíte do monitoru 12 hodin denně, už se vám pak moc nechce čučet do něj i doma a smolit něco na blog. Obzvlášť v případě, že se vám nepovedlo vůbec nic smysluplného stvořit, tak jako mě.

   A myslíte, že se dnes polepším? Ne! Místo tvorby jsem musela nakupovat. Na druhou stranu to k něčemu dobré bylo. Povedl se mi husarský kousek. Dostat čtyři icky sticky zviřátka a mít v nich tři stejná! A kdyby alespoň nějaká rozumná, ale hele jakej fujtajbl jsem přinesla domů :)

Nicol: My si ty blyštivé divnosti vážně chceme nechat?
Wendee: Samozřejmě! Vždyť jsou roztomilí.

Nicol: Víš jako co ty věci vypadají?
Wendee: Vím. No a? Gru může mít Mimoňe, tak mi zase máme tyhle...
Nicol: Hovnajse?

Wendee: Eh. No vlastně jo.

Wendee: Jsou to naši přítulní Hovnajsové a jsme na ně hrdí.

   Ještě jsem měla nějaké žluté bodlinaté cosi, ale kočka to ihned po rozbalení zahnala pod nábytek. Někde tady tedy žije a já ho ukážu, až ho vyšťouráme.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment