Sep 11, 2015

toothfairy adventures

   Jaké jsem měla velkolepé plány na dnešek a nakonec za celý den se mi povedlo sesmolit jen Nicolkovi nové gatě. A moje matka měla "skvělý nápad", který voní po jahodách.

Co stojíš jako prkno? Vždyť už nemusíš chodit v trenýrkách.
Nicol:  Tiše, nebo si nás všimnou! Ty nevidíš, co za monstra se válí tamhle na zemi?

Aha :D Zmínila jsem, že nemáš boty, protože jsou ti všechny malé.
Maminka se nechá pozdravovat.
Nicol: CROGSY?! To nemůže myslet vážně!

Nicol: A postřehla, že jsou obě pravé, že.

Mě to složilo. A Wendee koneckonců taky. Ani ustát to nemohla.
Wendee: AHAHAHAHA! Má bránice! HAHA! Asi jsem si trochu učurla. HAHA
Nicol: Děkuji za veškerou podporu, jíž se mi od mých nejbližších dostává.
Radši budu chodit do smrti bos! 

   A teď abych vysvětlila, proč jsem zase probendila celý den a mám jen tohle. 
   Ráno jsem vstala a při čištění zubů kartáčkem vjela do prázdna (o.O) V noci jsem vyplivla kus "porcelánu" neznámo kam (nebo ho spolkla a to mě děsí víc) a z řezáku zbyl jen pahýlek a čep. Místo práce vzhůru k zubaři. Výborně. 

   Před výletem na zubní pohotovost jsem vtrhla ještě k matce. Ve vchodu se mě tak lekla, že se málem zavřela do botníku. Vypadám prý, jako po rvačce v baru :) Na tvorbu nového zubu se najde čas až v pondělí, což je super. Zmínila jsem, že je u nás tento víkend pouť? Budu opravdu za kočku :D

   Za hodinu už mám být na sraze... asi půjdu za kovboje s šátkem přes hubu. Když vám chybí zub zrovna takhle vpředu, bývá to docela poznat.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment