Sep 30, 2015

blackmail material

   Dnes jsme naznali, že je nutné udělat trochu pořádek v počítači a uklidit zálohy. Zjistila jsem, kam se mi podělo spousta fotek. Evidentně jsem je přetahovala stylem chváty-chváty a přistávaly všude možně mezi střihy, návody, věci z práce a muziku. Lítalo to tu složka nesložka :) Tenhle úklid bude asi chvilku trvat. Ale hle co se našlo. Cucky z letního srazu 2014 :)

To se takhle proberete v parku na batohu, na sobě máte jen trenýrky a cizí paruku.
A pak začnete přemýšlet, kde jste a jakou tramvají se vůbec dostanete domů.
Když si představíte, že tohle byl Belialův první sraz vůbec a začal takhle... 
Naprosto normální sobotní dopoledne po propařeném pátku?
(Belial patří Erizu)

Také jsem vylovila tu hezkou fotku, kterou jsem považovala za nenávratně ztracenou.
Kterak se Faolan pod vlivem Toshirovi dvořil.
(Faolan patří Erizu, Toshiro ... možná DeiDei a možná kecám)

A zde na fotu z čajovny názorný příklad toho, jak vypadá takový BJD sraz v praxi.
Jen co si sednete, ukradnete něčí doll a držíte, dokud vám ji někdo (obvykle majitel) nezabaví.
V rámci hloučku, v němž se ocitnete si pokecáte a na minimálně jedné fotce budou v pozadí BJD batohy a obaly od foťáků, něčí nohy a polovina sedící postavy. 
Zde ukázka všeho toho v jedné fotce.
(Nigel je Darciin, Ailinon Rolniččí, Armand náš a Kissa též patří Darci)
(vpravo sedí Rolničky Emilly, čí jsou nohy vpravo jsem neidentifikovala)

Ale hlavně se našly fotky z čajky, jež jsou mírně vyděračského charakteru.
Musela jsem Augustovi ukázat, o co přišel, když neviděl Scara v paruce Ailinon nebo Nigela.
Augusto: Vydírání? Pf! To by z něj nevyrazilo ani tři tečky, natož vykřičník.

Augusto: To mi přijde trapnější bejt přistiženej cucat slabý pivo z korbele s pudlem!

No nic. Zpátky do třídění. Tímhle tempem čeká na Augusta spousta zajímavých fotoinformací :)

pac a pusu
aleen



No comments:

Post a Comment