Sep 7, 2015

getting Han stoned :)

   Ráno jsem se probudila v momentě, kdy už jsem měla být přibližně v půli cesty na autobus do Plzně. Ooops. Nasadila jsem tedy turbo rychlost a nakonec stihla ten jen čtvrt hodiny po něm. Nemohla jsem si moc vymýšlet a musela tedy popadnout co zrovna leželo na vrchu haldičky s rozdělanými věcmi takzvaně "na cesty". Rychle jsem to šupla do kabelky a až v autobuse zjišťovala, co to vlastně tvořím.

   Dobře, byly to rozdělané kalhoty pro Hana. Válely se tu už hodně dlouho a on mezitím přebýval v ... neodvažuji se to napsat ... Eleniných krátkých legínách.

   Navíc jsem v Plzni zabila celý den. Potkala jedny známé, šlo se na oběd. Cestou na bus jsem potkala další kamarádku a šlo se na pokec... snowball efect a nějakým způsobem jsme večeřeli v šesti, ale jako správné socky :) Nahoře v Plaze. No, vrátila jsem se až za tmy, ale stihla jsem kalhoty dohnat do vyzkoušitelného stavu.


   Přesto se stále tváří jako prošlé acidofilní mléko. To bude tím, že by tu klidně pobíhal v Eleniných věcech dál (víceméně i proti její vůli), ale už delší dobu škemrá o paruku a nějak se to pořád odkládá a odkládá :(

   Jsem asi evil owner, neschopný najít tu správnou velikost. Ale dnes jsem náhodou někdy mezi obědem a večeří stihla s Jitkou objednat vlasy, takže paruku bude mít na míru. Tedy nejsem zas tak evil. Jsem 333, only half evil.

pac a pusu
aleen

No comments:

Post a Comment